خانواده‌های دارای فرزند چند قلو زیر چتر بنیاد 15 خرداد قرار می‌گیرند

حمایت ویژه از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو |  ثبت ۱۸ هزار و ۸۳۳ مورد چندقلوزایی در سال 1401

‌ ‌طرح حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو و اهدای نمادین بسته حمایتی به دویستمین خانواده تحت حمایت این بنیاد برگزار شد.
‌ ‌طرح حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو و اهدای نمادین بسته حمایتی به دویستمین خانواده تحت حمایت این بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۹۸

به گزارش جام جم آنلاین، در ابتدای این مراسم مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در حوزه اجتماعی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در گام دوم فعالیت‌های خود، دو موضوع محوری جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کارویژه‌های متعددی را به مرحله اجرا رسانیده است.

حمیدرضا علیان‌زادگان عنوان کرد: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو از سال قبل به صورت آزمایشی آغاز شده است و با یاری خداوند، امروز این بسته حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخندمادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه، با ارزش تقریبی ۳۳ میلیون تومان برای یک خانواده دارای فرزند سه‌قلو است، به دویستمین خانواده‌ای که تحت حمایت این بنیاد قرار گرفته‌اند، تقدیم می‌شود.

علیان‌زادگان با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های سه‌قلو و بیشتر فارغ از جغرافیا و دهک‌بندی خانوار، با جدیت ادامه خواهد داشت اظهار امیدواری کرد: با حمایت شرکای اجتماعی و خیرین بتوانیم خانواده‌های دارای فرزند دوقلو را نیز در سال‌های آینده در قالب این طرح مورد حمایت قرار دهیم.

حمایت ویژه از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو |  ثبت ۱۸ هزار و ۸۳۳ چندقلوزایی در سال 1401

دبیر ستاد ملی جمعیت نیز در این مراسم گفت: در زمینه اهدای مسکن و زمین به خانواده چندقلوها به صورت جدی در حال پیگیری از وزارت راه و شهرسازی هستیم.

کاظم فروتن ضمن تجلیل از مشارکت فعال بنیاد ۱۵ خرداد در شورای مرکزی جایزه ملی جمعیت و با اشاره به در پیش بودن روز ملی جمعیت، اظهار داشت: در مراسمی که روز سی‌ام اردیبهشت با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، از افراد و گروه‌های فعال در زمینه فرزندآوری قدردانی ‌ و جایزه ملی جمعیت به آنها اهدا خواهد شد.

دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸ هزار و ۸۳۳ مورد چندقلوزایی در کشور داشته‌ایم خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۸ هزار و ۲۰۵ دوقلو، ۶۰۲ سه‌قلو، ۲۵ چهارقلو و یک مورد پنج‌قلو بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها